Δευτέρα 3 Σεπτεμβρίου 2012

Kreativ blogger


                Κυριακή χθες και ο χρόνος  περισσότερος να αχοληθώ με το διαδίκτυο !
                  Έτσι έκανα τις επισκέψεις μου στις φίλες και είδα ότι η νέα φίλη μου   
                               Κατερίνα  http://positive-thinking-greece.blogspot.gr/
                            μου  χάρισε για το καλωσόρισμα στο χώρο ένα βραβειάκι ! 
                           Θέλω να την ευχαριστήσω πολύ για αυτό και βέβαια πρέπει 
                             ακολουθήσω τους κανόνες ....Παρόλο που μου έχουν χαρίσει
                           άλλα δύο βραβεία   δυσκολεύομαι λιγάκι να ακολουθήσω ακριβώς      
                           τη διαδικασία ...Είμαι νέα στο χώρο αλλά που θα πάει , 
                                                  θα το παλέψω ....κάποτε θα μάθω !







                                     Λοιπόν , οι κανόνες λένε να πώ  επτά (7) πράγματα για μένα  ?
                                                        και να το χαρίσω σε 10 bloggers !
                                                    Λίγο δύσκολα για μένα και τα δύο .....
                                          Ας πούμε ότι θα καταφέρω να βρώ να πώ κάποια πράγματα για μένα ,
                             αλλά να ξεχωρίσω τους φίλους είναι λίγο δύσκολο όπως λέει και η Κατερίνα ....

Οι φίλες στις οποίες χαρίζω το βραβείο με όλη μου την καρδιά είναι:


                      1. Marie-Anne       http://latelierdemarieanne.blogspot.gr/
                      2. Αντιγόνη           http://giagia-antigonh.blogspot.gr/
                      3. SPYRΙDOYLA   http://handmade-by-spyridoula.blogspot.gr/
                      4. Μαρία                http://sokaktsou.blogspot.gr/
                      5 .Παρασκευή        http://confusedmindblog.blogspot.gr/
                      6. Mαρία               http://mytripssonblog.blogspot.gr/
                      7. Χαρά                 http://kantomagapi.blogspot.gr/
                      8 Δελφινάκι          .http://www.delfinaki-sunset.blogspot.gr/
                      9. Γεωργία             http://armoniaart.blogspot.gr/
                     10.DIMI                 http://decdimisaussi.blogspot.gr/

Επιτέλους τα κατάφερα .....Συνεχίζω  .....Θα προσπαθήσω να τους ενημερώσω για το βραβείο τους ,
θα βάλω το βραβείο στη σελίδα μου , άν θέλετε το κάνετε και εσείς  .

7 πράγματα για μένα :

1. Μου αρέσει η αλήθεια και η ειλικρίνεια και εκεί στηρίζω τις σχέσεις μου
2. Αγαπώ τη φύση , τις εκδρομές , τα βουνά , τα ποτάμια  και ότι υπάρχει εκτός της πόλης
3. Θα ήθελα να ζήσω στη εξοχή και κάνω προσπάθεια γι αυτό
4. Μου αρέσει πολύ το διάβασμα , τις δύσκολες στιγμές έτσι τις ξεπερνώ
5. Αγαπώ ότι παλιό ,την παράδοση και τα οικογενειακά κειμήλια
6. Μου αρέσει να κάνω ταξίδια αν και λίγο δύσκολο τώρα
7.  Ευχαριστώ το Θεό για ότι μου έχει χαρίσει

                           Θα γράψω και ένα τελευταίο γιατί πρέπει να το πώ , θα είναι όγδοο ..
                          .Δεν μου αρέσει η αχαριστία ,η αδικία , η αγένεια  και οι άνθρωποι που
                           πετούν στην Εθνική οδό τις χαρτοπετσέτες και τα κουτάκια της κόκα
                            κόλας στο μπαμπριζ του αυτοκινήτου μου και το χειρότερο τα τσιγάρα τους ....
                            Εκεί ... απλά καταγράφω στη μνήμη μου τη πινακίδα του αυτοκινήτου.....

Θα ευχαριστήσω εκ νέου τη φίλη Κατερίνα για το καλωσόρισμα της  και το όμορφο βραβείο!
                                                      Είναι πολύτιμο για μένα !

                                 Και να θυμόμαστε ότι κάθε μέρα που ξεκινά είναι
                                 και μία περιπέτεια , άλλοτε εύκολη ,άλλοτε δύσκολη .
                    Παρόλα αυτά πρέπει να την αντιμετωπίζουμε με τόλμη και αισιοδοξία
                             για να μπορέσουμε στο τέλος να την κατακτήσουμε .

                                            ΚΑΛΉ  ΣΑΣ  ΜΕΡΑ

14 σχόλια:

  1. Καλημέρα και καλή εβδομάδα...
    ευχαριστώ πολύ για το βραβείο
    παρακαλώ να μιλάμε στον ενικό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Good morning Olympia! Translation services don't work today so I cannot understand what you are writing. But I know that you have won another award! Congratulations! You have earned it. It is always a pleasure to read your posts and to watch your photos. xxxx Christa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα καλή εβδομάδα Ολυμπία μου!Μόλις γύρισα από τήν θάλασσα καί είδα ότι έχω βραβείο!!Συγχαρητήρια ,σού αξίζη!!σέ ευχαριστώ πολύ γιά τό βραβείο φίλη μου!Συμφωνώ μέ τήν 8η παρατήρησή σου!!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγχαρητηρια κυρια Ολυμπια! Μου αρεσε αυτο που γραψατε στο τελος για την τολμη κ την αισιοδοξια.
    Καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Dearest Olympia,
    Congratulations on your award♡♡♡ I loved to read you wrote about yourslf and knew you better!
    Sending you lots of love and hugs from Japan, xoxo Miyako*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. No translation service today dear Olympia - but I can see you have another award - congratulations.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα Ολυμπία!! Πολύ ωραίες οι απαντήσεις σου..Να είσαι καλά, καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ολυμπία μου
    Μεγάλη μου Τιμή να με συμπεριλαμβάνεις στα αγαπημένα σου που αξίζουν αυτό το βραβείο! Σ ευχαριστώ πολύ και θα ανταποκριθώ σύντομα αν και έχω στερέψει απο αυτοσυστάσεις, θαρρώ έχω εκτεθεί ανεπανόρθωτα,αλλά κάτι θα βρω.
    Φιλάκια πολλά και χαίρομαι που μας αρέσουν τα παλιά πράγματα με ιστορία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συγχαρητήρια για το βραβείο και σε ευχαριστώ πολύ που με σκέφτηκες..όσο σε διαβάζω ανακαλύπτω κι άλλα κοινά...φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου Ολυμπία μου και σ'ευχαριστώ πάρα πολύ που μου έκανες κι εμένα την τιμή να μου το προσφέρεις !!!!!
    Σου εύχομαινα καταφέρεις κάποια στιγμή να μετακομίσεις στην εξοχή, είναι το κάτι άλλο. Εγώ ζώ 50 χλμ. από την Αθήνα εδώ και δύο χρόνια και η ζωή μου έχει αλλάξει εντελώς !!!
    Θα αναρτήσω το βραβείο το συντομότερο !
    Ευχαριστώ και πάλι !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ευχαριστώ πολύ Ολυμπία μου, το παίρνω με μεγάλη χαρά. Μόνο που λίγες μέρες πριν έγραψα για μένα και δεν θέλω να με βαρεθείτε. χιχι
    φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Kαλό σου μεσημέρι!!Σ΄ευχαριστώ πολύ για το βραβείο!!!όμως ήδη μου το είχε δώσει κι εμένα η Κατερίνα μας!Μια χαρά κατάφερες να το μοιράσεις και ν΄απαντήσεις.Οι απαντήσεις σου δείχνουν ότι έχουμε πολλά κοινά, πράγμα που μου αρέσει πάραααα - πολύ!!!!!!Σου εύχομαι να κάνεις το όνειρο σου πραγματικότητα και να ζήσεις στην εξοχή!Εγώ ζω από τα 19 μου, σε μια όμορφη μικρή πόλη της Πειφέρειας, 120 χλμ από τον Πειραιά, όπου γεννήθηκα και μεγάλωσα.Σε μια ώρα σχεδόν είμαι στον Πειραιά, οπότε συνδυάζω τα πάντα, αλλά η εξοχή αξίζει να ζεις!!..και πάλι σ΄ευχαριστώ!Αν θέλεις ανέτρεξε στο σπιτάκι μου και στις σχετικές απαντήσεις, για να δεις τα κοινά που έχουμε!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλησπέρα Ολυμπία μου! Με μεγάλη χαρά θα παραλάβω το βραβείο μου και σε ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου.Σου εύχομαι να καταφέρεις να μείνεις στην εξοχή που τόσο επιθυμείς. Πολύ όμορφα όλα όσα έγραψες και κραταω το τελευταίο γιατί το έχω ανάγκη αυτό το διάστημα.
    Γέλασα πολύ με το στράτα στρατούλα του γιού σου στο Πόρτο Κατσίκι. Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Συγχαρητήρια για το βραβειάκι σου, να το χαίρεσαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή