Κυριακή 3 Μαρτίου 2013

Recycled iron -old keys - Ανακυκλωμένο σίδερο -παλιά κλειδιά


Στο μάθημα της κατασκευής συγκόλλησης σίδερου ,ο γιος μου  έφτιαξε αυτές τις κορνίζες από
άχρηστα κομμάτια σίδερου .... 
Στη μέση , η πλαστική σκαλιστή κορνίζα της θείας ......

In the lesson of construction welding iron, my son made ​​these frames from
useless pieces of iron .... 
At the middle , a plactic carved frame from my aunt's home .....


Τα κλειδιά παλιά , σκουριασμένα και σχετικά καινούργια (28 ετών το νεότερο )
The keys old, rusted and relatively new  (28 years  the newest )
Χρησιμοποίησα ανακυκλώσιμα υλικά και παλιά αντικείμενα .....

I used recyclable materials and  old things .....

     
 Και τα κρέμασα στον τοίχο .....

                                           And  Ι  hung on the wall .....
                           Είναι ο ένας τοίχος  του παιδικού δωματίου που προσπαθώ να το            
                                            μετατρέψω σε εργαστήρι ....
                 Τώρα θα μου πείτε τι έργα θα κάνω ; Μία πολύ καλή ερώτηση !

       It's the one wall of the child room  that  I am trying to  convert a workshop ....
              Now you tell me what projects shall I  do?    A very good question!
                                                           Καλή Βδομάδα !
                                                 Have a nice week !
                               
                                  Παίρνω μέρος στο  ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ


37 σχόλια:

  1. Hello Olympia, I like old keys with all their good looks and symbolism, and I love the metal welded frames that your son made to enhance them. The frames are really attractive.

    I like the idea of the recycling contest. I just saw a giant snake here (for snake year, of course) made of recycled bottles.
    --Road to Parnassus

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Dear Parnassus , the rusted key is old but not so much .. Is from my aunt's home , about 1920 . The frames are the first "art " of my son .Thank you for your kind comment !

      Διαγραφή
  2. ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΤΟ ΚΟΛΠΟ;
    ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΟΙ ΚΟΡΝΙΖΕΣ ΑΠΟ ΣΙΔΕΡΟ!!!
    ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΛΕΙΔΙΑ , ΤΕΛΕΙΑ!!!!
    ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΤΩΡΑ!!!!
    ΦΙΛΑΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το παιδί "τυχαίως "! Έχει εμπεδώσει καλά την έννοια της ανακύκλωσης ,θα μου πεις το μήλο κάτω από τη μηλιά η είχε καλή δασκάλα ! Το εργαστήρι θα το δεις αλλά δεν ξέρω τι έργα θα δεις ....Δεν συμφωνείς με το "δεν πετάμε τίποτα ;".

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραία η ιδέα με τα κλειδιά,όπως και οι σιδερένιες κορνίζες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για το ευγενικό σχόλιο και που σου άρεσαν !

      Διαγραφή
  4. Οι κορνίζες από σίδερο είναι πολύ ωραίες. Η ιδέα του να κορνιζώσεις τα παλιά κλειδιά σ' αυτές είναι τέλεια. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μου άρεσαν τόσο πολύ τα παλιά κλειδιά,
    μαζεύω και εγώ, συγχαρητήρια για την ιδέα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία μου , τα έχω καιρό , τα πήγαινα πότε από εδώ πότε από εκεί ...Μια στα μπώλ ,μια στις γλάστρες στο τέλος τα έχανα και σκέφτηκα αυτό τον τρόπο !
      Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια !

      Διαγραφή
  6. Oh, I wish I had your son here to weld my table together, Olympia. I've been waiting for an iron welder to come to my husband's job site so he can fix our little table. That is a talent your son has. I love the old keys, and I collect them as well. They look nice on your wall. Happy weekend.
    ~Sheri at Red Rose Alley

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Dear Olympia,
    A very clever idea. What a nice son you have to do this for you! I like those frames. Framing things in iron is very different isn't it. I think that certain paintings might look good displayed in that way.
    Bye for now
    Kirk

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Dear Kirk , first he asked me what I would like he creates ! I said ,anything you want and then he brought to me these irons frames ..
      They have many technical mistakes but for me are good .
      Thank you for your visit .

      Διαγραφή
    2. But I think that things made with love (even if there are a few mistakes) and much nicer than shop bought.

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα Ολυμπία μου!!Πολύ όμορφες οι κορνίζες καί τά παλιά κλειδιά!!Αλλά καί η ιδέα σου,φοβερή!!Καλή εβδομάδα!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Dimi μου , μου τα έφερε με μία χαρά τι να σου πω, αφού πρώτα μου εξήγησε τα τεχνικά λάθη που είχαν ,δικαιολογημένα για πρώτη προσπάθεια και κάπως έπρεπε να τον ενθαρρύνω ! Τα έκανα κορνίζες !

      Διαγραφή
  9. πολυ ωραια ιδεα αυτη με τα κλειδια στις κορνιζες...καλη βδομαδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για το σχόλιο , η ιδέα μου ήρθε όταν σκέφτηκα ότι τα κλειδιά πηγαινοέρχονται από δω και από εκεί ,μου έφερε και τα πλαίσια ο γιος , είπα να κάνω την αντίθεση .

      Διαγραφή
  10. Μία εντελώς ιδιαίτερη ιδέα..εγώ θα έφτιαχνα ένα πίνακα κολαζ και θα ενσωμάτωνα όλα αυτά τα κλειδιά σε αυτόν..Σκέψου το θα δεις οτι θα έχεις ένα φοβερό πίνακα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγχαρητήρια Αχτίδα !Φαίνεται ο πραγματικός καλλιτέχνης !Ζητώ την άδεια να χρησιμοποιήσω τα πνευματικά σου δικαιώματα ( την ιδέα του πίνακα ) ,μήπως και να πιάσουν τόπο τα κλειδιά που έχω στη σακούλα !!!Και έλεγα να τα κρατήσω η να τα πετάξω ;;;

      Διαγραφή
  11. Καλησπέρα Ολυμπία μου!!! Κι εγώ χθες έφαγα τον τόπο να βρω ένα παλιό κλειδί για να φωτογραφίσω για το θέμα μου! Μπράβο στον γιο σου για την όμορφη ιδέα του!! Μου αρέσει πολυ όπως τα τοποθέτησες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ τα κατάφερες από το βίντεο και μάλιστα πολύ καλά !Παρασκευή μου , μη μου τρως το δίκαιο , η ιδέα ήταν δική μου όταν μου τα έφερε ο νεαρός και μου είπε να βρω τρόπο να τα αξιοποιήσω ,μιας που ήταν το πρώτο "έργο "του !
      Χαλάει η μαμά χατήρι στον κανακάρη της ;;Σε ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα λόγια σου !

      Διαγραφή
  12. Πάρα πολύ όμορφη ανάρτηση...μου αρέσουν τα παλιά κλειδιά, αλλά δεν έχω ούτε ένα!
    Καλή εβδομάδα...φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου , στα υπόγεια , στα χωριά ,στα πατάρια κάπου θα βρεις δεν μπορεί !Και αν όχι στα παλιατζίδικα !!!

      Διαγραφή
  13. Εξαιρετική διακοσμητική ιδέα τα κορνιζαρισμένα κλειδιά!
    Καλό βράδυ Ολυμπία, πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. I love the old frames and keys, your son did a marvellous job putting the frames together!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Φοβερή ιδέα!!!!! Ολυμπία μου με το καλό να φτιάξεις το εργαστήρι σου και είμαι σίγουρη πως θα φτιάξεις φοβερά έργα μέσα σε αυτό!!!! Καλή σου μέρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βίκη μου ,σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου αλλά μου φαίνεται ότι σε μένα θα ισχύσει το "πολυτεχνίτης και ερημοσπίτης " !!!Άσε που είναι και μια σταλιά δωματιάκι !!!

      Διαγραφή
  16. Your son has done a great job framing the old and new keys.
    You will now have a nice studio space Olympia.
    Lots to think about for the comming summer.
    sending big hugs..
    xxx val

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. My dear friend,the job was fifty -firty ! He mades the frames I had the old keys and the idea !! Finally , he is glad because I apreciated his attempt !I try to make this little bedroom a workspace , to pick up all my items
      and then I 'll think what I want to do .....Here it is a saying ,I try to tell as good as I can : " handyman makes desert home "!!!!This kind of artist I'll be .....

      Διαγραφή
  17. I love the old skeleton keys! Every artist needs her own studio space! Sending warmer hugs your way. Xo's

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Dear ShannonAnn , I agree with you .You , of course are a great artist !
      But me, a big "No" !!! I try to find my ways to create at my free time !
      Thank you so much for your kind comment !

      Διαγραφή
  18. Olimpia, thanks for your idea! I forgot of my old iron, I loved it, but... it died. Now I should find it and make something useful!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλώς σε βρήκα ! Υπέροχη η ιδέα σου με τα παλιά κλειδιά και τις κορνίζες !!! Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή