Σάββατο 22 Μαρτίου 2014

Ποιoς θα μαντέψει;


                        Ο ύπνος έκανε φτερά και οι σκέψεις άρχισαν τον χορό του Ζαλόγγου .....
                        Χορεύουν ασταμάτητα ,κάνουν τσαχπινιές και τσαλιμάκια ,
σταματημό δεν έχουν ....
                                     Και πως να κλείσουν τα μάτια όταν αναρωτιέμαι τι πρόσ(κ)ληση θα μας έχει ετοιμάσει η Μαρία από το    mytripssonblog.blogspot.gr


Μήπως σειρά έχουν τα μπαχαρικά ;
                                                            
                                                    η μήπως τα ζαρζαβατικά ;
                                          
                                                        τα ρομαντικά ηλιοβασιλέματα ;
                                   
                                                να αναδείξουμε τα μνημεία της πόλης μας ;
                                        
                                             να δείξουμε την αγάπη μας για τα ζώα ;
                                                       
                                                                 ίσως για τα πτηνά ;
                                              
                                           μήπως βγουν στη φόρα τα πλεκτά της μαμάς ;
                                                         
                                                                τα γλυκά και τα φαγητά ;
                                              
                                                                       οι μουσικοί του δρόμου;


η μιας που θα είναι Κυριακή οι εκκλησίες της γειτονιάς ;
            
                        Μπορείτε να μαντέψετε τι θέμα θα επιλέξει η   Μαρία για το Life Images #8 ;
                                         Καταθέστε τις προτάσεις σας  μέχρι την ανάρτηση της ,
                                                      να δούμε ποια θα βρει το θέμα !!!!!

12 σχόλια:

  1. Καλημέρα Ολυμπία μου!!!
    Πολύ γέλασα μ'αυτή σου την ανάρτηση! Πως φαίνεται ότι σου αρέσουν κι εσένα οι προ(σ)κλήσεις της Μαρίας!!!!!
    Να πώ τα πτηνά??????????
    Φιλιά, καλή σου μέρα και καλό Σαββατοκύριακο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Dearest Olympia,
    Lovely slices of real life and I LOVE the crocheted lace with the open thread linen.
    Enjoy your 1st spring weekend.
    Hugs,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Ολυμπία μου!!!!!!!
    Είσαι έτοιμη για όλα εσύ!!!!!
    Εγώ θα έλεγα τα μνημεία της πόλης μας!!!!!!
    Η μήπως τα παλιατζίδικα για να πάμε νια βόλτα στον Πολύκαρπο, ξέρεις εσύ!!!!
    Φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χαχαχαχαχαχα θα γελάσει πολύ και η Μαρία με αυτο!
    κάτι με νεράιδες ,ξωτικά ,με δάσος απάτητο....κάπου εκει νομίζω τριγυριζει τωρα που εχει καλές μέρες ,να βρει τα μυστικά του και μετά να παιδέψει εμάς!!!!
    Καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τί υπέροχη ανάρτηση Ολυμπία μου!!Από όλα έχη ο μπαξές!!Χα χα!!Μμμμ,κάτι μέ Ανοιξη ή θάλασσα θά έχη η Μαρία μας!!Υπομονή έως αύριο!!Καλό Σ/Κ!!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό με τα πλεχτά να διαλέξει! Είμαι σε δίαιτα 2 βδομάδες. Δεν θα αντέξω να σας δω με γλυκά τριγύρω μου! Κι έχω τρία χρόνια να φάω !!!!
    Φιλιά!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν μπορώ να φανταστώ τι θα έχει η Μαρία γιατί δεν έχω καθόλου φαντασία. Ξέρω όμως Ολυμπία μου ότι οι φωτογραφίες σου είναι πολύ όμορφες.φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μάλλον θα πω ότι αφορά ότι αγαπάμε στο χώρο που ζούμε..η πόλη μας, τα λουλούδια μας η παράδοση, η δημιουργία..καλημέρα γλυκιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν επιχειρώ να μαντέψω!!!Δεν μου αρέσει να αγχώνομαι με το "τι" και με το "ποιο"Αλλά μου αρέσει να απολαμβάνω την κυριακάτικη ανάρτηση σου ,την χαρούμενη την διασκεδαστική με όμορφες εικόνες από διάφορα μέρη της πόλης.Φεύγω χαμογελαστη ,πάω στο υπόγειο να συνεχίσω το κουκλόσπιτο της Αλκηστης ...τα γενέθλια της πλησιάζουν και είμαι ακόμη στην αρχή "Βοήθεια"Βοήθεια" Φιλάκια κυριακάτικα αγάπης και συμπάθειας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είσαι απίστευτη...χαχαχα!!!
    Τελικά η Dimi πέτυχε το θέμα (θάλασσα...σχεδόν δηλαδή, γιατί είναι λιμνοθάλασσα)...αλλά δεν μπορώ να πω...μου έδωσες κι ιδέες με την καταπληκτική σου ανάρτηση!!
    Φιλιά πολλά και καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. What beautiful pictures, Olympia! I loved seeing the outdoor market, and what a cute kitten! Also loved the street musician--my husband and I have an accordion music job next weekend for a birthday party!

    ΑπάντησηΔιαγραφή