Τρίτη 1 Δεκεμβρίου 2015

Καλό μήνα !!


Σήμερα πρώτη του Δεκέμβρη αρχίζουν επίσημα οι προετοιμασίες για τα Χριστούγεννα .
 Είναι ημέρες χαράς και γιορτής .Τα τελευταία χρόνια οι πόλεις στολίζονται από νωρίς με 
χριστουγεννιάτικα δένδρα και φωτισμούς .
Τα στολίδια βγαίνουν από τις αποθήκες και τα πατάρια 
για να δώσουν το εορταστικό κλίμα στα σπίτια μας .Οι κουζίνες θα "πάρουν " φωτιά από τις ετοιμασίες και τα παραδοσιακά γλυκά !!

Στο σπίτι μας ο στολισμός δεν άρχισε ακόμη ,να δω πότε θα ανέβω στο ρημαδοπατάρι ,
βλέπω και στη "γειτονιά " όλο αυτό το όμορφο χριστουγεννιάτικο κλίμα και σκέφτηκα να κάνω κάτι μήπως και αρχίσω να εγκλιματίζομαι ......
Καθηλωμένη στον καναπέ !!!!! με ένα βαρύ κρύωμα ,κουβάλησα χαρτόνια ,τρέσες ,κόλλες στο τραπεζάκι του σαλονιού και άρχισε ο δημιουργικός οίστρος !!!!
Έκανα δύο απλές καρτούλες με ότι είχα περίσσιο  ,η τρέσα είναι από το σεμέν ,μη πάει και χαμένη ,κάπου να κολλήσει ,χαρτιά και ριζόχαρτα .




Σειρά είχαν τα τούλια από παλιές μπομπονιέρες γάμου ,κάπου στο διαδίκτυο είδα αυτή την κατασκευή και δοκίμασα να κάνω το ίδιο .... Χρησιμοποίησα παλιά κουμπιά ,χρυσόσκονη και κορδελίτσες  παλιές .
Κάπου θα βρω να τα κρεμάσω ,επειδή τα τελευταία δεκαπέντε περίπου χρόνια,
στολίζουμε καράβια ,επιθυμία του συζύγου ,η δική μου είναι το δένδρο ,αντιλαμβάνεστε ποιανού η γνώμη υπερισχύει ......Η δικαιολογία είναι ότι τηρούμε τα δικά μας έθιμα με το στολισμό των καραβιών ,δεν έχουμε και καμία σχέση με τη θαλασσινή παράδοση  , έχει φασαρία ο στολισμός του δένδρου , τάχα κουράζομαι  και υπόσχομαι πάντα ότι θα κατεβάσω μόνο το κουτί με τα λαμπάκια και τα περιφερειακά στολίδια ....όχι δένδρο και μπάλες .....




Με αυτή μου την ανάρτηση συμμετέχω εβδομαδιαία  Πρό(σ)κληση της


                                                         

                                                                                 και 
                                                                   στο  Χριστουγεννιάτικο πανηγύρι

                                                                               της Κάτιας 



                     Και επειδή η ανάρτηση είναι γιορτινή λόγω των ημερών δεν θέλω να γκρινιάζω ,
                      για την  υπερκατανάλωση ,τους υπερβολικούς στολισμούς ,την αλόγιστη σπατάλη , 
          την  κατανάλωση  ηλεκτρικού ρεύματος  , ας απλώσουμε το χέρι στο διπλανό μας με ό,τι                                       έχουμε  , ένα χαμόγελο ,ένα καλό λόγο  ,μια καλημέρα !

                                                                      Καλό και δημιουργικό μήνα !

42 σχόλια:

  1. Nice pictures. I have started a little with the Christmas decorations but the cat's are helping me so it will take a while.

    Hugs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you my dear for your visit . I started a little bit to make Christmas decoration .Have a nice month!

      Διαγραφή
  2. Πανέμορφα είναι τα στολίδια με το τούλι .... πολύ ωραία ιδέα !!!!
    Καλή συνέχεια .... και του χρόνου !!!!
    Καλή εβδομάδα και καλό μήνα !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ράνια μου ,πολλά μπορείς τελικά να ανακυκλώσεις .Έτσι και τα συρτάρια αδειάζουν ,ο χρόνος κυλά δημιουργικά και επαναχρησιμοποιούνται τα υλικά .Καλή συνέχεια και σε εσένα !

      Διαγραφή
  3. Καλό μήνα Ολυμπία μου !!! Εφερες και το κρύωμά σου , από κει που ήσουν , περαστικά σου καλή μου !!!
    Καράβι στολίζετε !!1 Αυτό στα νησιά το έχω δει αλλά ωραίο μου φαίνεται !!! Μη νομίζεις και εγώ τίποτα δεν έχω κάνει και μηδαμινή η διάθεση για να κάνω .. Φέτος είναι πολλά εκείνα που μας βαραίνουν και έχεις δίκιο οι ανάγκες των ανθρώπων τεράστιες !! Ομορφα στολίδια με τούλι !! Να είσαι καλά και σε φιλώ με αγάπη !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικόλ μου ,εκεί που ήμουνα ,στα όρη στα άγρια βουνά ,το κρύο ήταν υπερβολικό για τις σωματικές μου συνήθειες ....Η διάθεση μας είναι γενικά κάτω του μέσου όρου θα έλεγα ,όμως δεν θέλω να το βάζω και κάτω ,αισιόδοξη ούσα , μια΄καλή σκέψη ,να τη η κακή ....περνάει από το μυαλό ,εδραιώνεται σαν αρχόντισσα !!! Αγώνας να τη διώξω ...Ελπίζω όμως για όλο τον κόσμο ένα καλύτερο αύριο !

      Διαγραφή
  4. Καλησπέρα και καλό μήνα Ολυμπία μου !!!!! τη ωραιες δημιουργιες έφτιαξες ..καλά είπα
    πήρες φορά !!! Μπραβο καλή συνεχεία !!! φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρήνη ,πήρα φόρα όπως λες αλλά μακάρι να το "είχα " περισσότερο ..που θα πάει έχω καλές δασκάλες !!
      Καλό μήνα γλυκιά μου !

      Διαγραφή
  5. Sorry to hear you haven't been feeling well. Looks like you've made some nice decorations. A simple, handmade Christmas is what I am aiming for. Happy holidays!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφα Ολυμπία μου!
    παρά το κρύωμα βρήκες το κουράγιο θηρίο ε;
    Καλό μήνα και καλές γιορτές να έχουμε :)
    Φιλιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θηρίο ??? Με υπερτιμάς Αριστέα μου ,σαν ψόφιος κοριός αισθάνομαι όταν αρρωσταίνω ....αλλά σηκώνω ψηλά τα μπράτσα μου και ξανά προς τη δόξα τραβώ ....στον καλλιτεχνικό μου οίστρο ,πανάθεμα με !!!!

      Διαγραφή
  7. Το τι γελιο εριξα με το ρημαδοπαταρι .. Ολυμπία μου δεν λεγεται... πλακα πλάκα ομως τα εκανες τα ομορφα στολιδακια σου.. φίλη μου .. καλά πως κρύωσες Ολυμπία μου; ξυπόλυτη κοιμασαι;...χι.χι περαστικούλια σου να προσεχεις ερχονται γιορτες και έχουμε δουλειες.. ναι; να έχεις ενα ομορφο και γιορτινο μηνα ... φιλακιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου ,το ρηαμαδοπατάρι ,με φιλοξενούσε όλα τα χρόνια ,έπαιρνα όλες μα όλες τις μπόρες εγώ ,επειδή μου έλεγανοι τρείς άνδρες του σπιτιού ,ότι μόνο ένα λεπτοκαμωμένο άνθρωπο χωράει στο πατάρι !!!!Κολακείες ,για να πετύχουν τον σκοπό τους ,τι θα κατεβάσω από τα δικά τους και απαλλαγή από την αγγαρεία !!! Τέλος πάντων θα το κάνω ,έτσι για το γινάτι των καιρών και των καταστάσεων που θέλουν να πτοήσουν το ακμαιότατο ηθικό μου .
      Καλό μήνα και σε εσένα καλή μου !

      Διαγραφή
  8. Το κάτι απλές καρτούλες μου άρεσε! Υπέροχες καρτούλες θα έλεγα εγώ όπως και τα στολίδια από τούλι. Καλό μήνα Ολυμπία μου και περαστικά!

    http://artdecorationcrafting.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα μου ,σε ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια σου . Η ενθάρυνση αποτελεί κίνητρο για μένα να συνεχίσω και να προσπαθώ περισσότερο . Καλό και δημιουργικό μήνα !

      Διαγραφή
  9. Αφού είσαι λεπτοκαμωμενη ,θα μπαίνεις και στα παταρια .
    Εγώ το εκοψα το άθλημα εδώ και χρόνια.
    Όλο κλαιγεσαι κι όλο κάνεις υπεροχες κατασκευές.
    Μου φαίνεται μας δουλεύεις.
    Άντε να βρεθούμε γιατί σουχω υλικό για ντεκουπαζ.
    Φιλακια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Ρένα ,είσαι τώρα φίλη ??? Πήγα στα ψυχρά βουνά ,ψόφησα ,με πυρετό και αντιβίωση ,τι να κάνω ,θέλω νομίζεις ??? 'Οτι βλέπω κάνω , Σε θρανίο να μάθω κανονικά δεν πρόκειται να καθήσω ,άρα ότι βλέπω και ακούω από τις δασκάλες μου το εμπεδώνω !!!! Είναι μπόλικα αυτά που μου φυλάς ????

      Διαγραφή
  10. Και οι κάρτες σου και τα στολίδια σου υπέροχα!!!
    Εύχομαι να είσαι καλύτερα και να έχεις έναν υπέροχο γιορτινό μήνα!
    Πολύ μου άρεσε που στολίζετε καραβάκι!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μαρία μου σε ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα λόγια σου . Το (τα) τρία είναι ,μικρά ,τα στολίζουμε με την αιτιολογία ότι τα παιδιά πλέον μεγάλωσαν , ότι έχει φασαρία ,μάλλον προς αποφυγή βοήθειας ...παρότι μόνη μου στο τέλος τα στολίζω !!
    Ίσως όταν αποκτήσουμε εγγόνια να ξαναζήσουμε την εμπειρία του δένδρου !! Που θα βάλουμε τα δώρα τους ???
    Σου εύχομαι ολόψυχα ένα όμορφο ,χαρούμενο και δημιουργικό μήνα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφες οι καρτούλες σου και τα στολίδια!!!! Όμορφο είναι και το καραβάκι!!! Περαστικά σου και καλό μήνα. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κυκλάμινο ,σε ευχαριστώ πολύ για τα ωραία σου λόγια .Ελπίζω γρήγορα να συνέλθω .Καλό μήνα και σε εσένα .

      Διαγραφή
  13. Καλώς σε βρίσκω και ένα επίσης καλό και δημιουργικό μήνα Το ιστολόγιο σου είναι πολύ ενδιαφέρον όπως και οι καρτούλες που έφτιαξες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ολυμπία μου σου ευχομαι περαστικά και ίσως οι καρτούλες να σου έφτιαξαν τη διάθεση. Τα στολίδια ειναι πολυ όμορφα για να μην τα βάλεις σε δέντρο. Εγώ έχω μαζέψει κόρες και φίλες για τη διακόσμηση του δέντρου. .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαίρη μου ,καημός θα μου μείνει το δένδρο ...στο πατάρι στέκεται αρκετά χρόνια .... τα καράβια μας στολίζουμε !!!
      Οχι ,δεν έχουμε καράβια , διακοσμητικά ιστιοφόρα είναι ....σε αυτά βάζουμε λαμπάκια ! Καλό μήνα και σε εσένα !

      Διαγραφή
  15. Άντε, ακόμα και κρυωμένη, δημιουργείς! Κι εγώ κάθε χρόνο, αργώ να μπω στο εορταστικό κλίμα. Νωρίς είναι ακόμα! Πολλά φιλιά, περαστικά και καλό μήνα με υγεία για όλους αμήν! Καλό βραδάκι Ολυμπία μου :)) ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και όταν αρρωσταίνω ,σπάνια ,αλλά κάθε χρόνο τέτοια εποχή ,τη δόση του κρυώματος δεν την γλυτώνω ....και εκνευρίζομαι αφάνταστα ,επειδή χάνω από τον δικό μου χρόνο ...Πετράδι μου ,εύχομαι καλό μήνα και σε εσένα και ελπίζω να παραμείνεις εδώ αυτό το διάστημα ...δεν πιστεύω να ετοιμάζεσαι για το χωριό ατουνού του Santa ??? Μακριά πολύ δεν είναι ???

      Διαγραφή
    2. Το "μακριά" δεν είναι τίποτα, το "ακριβά" είναι η σωστή λέξη! :) Καλημερούδια και καλή Κυριακή! Σε φιλώ :))

      Διαγραφή
  16. Άρρωστη μεν δημιουργική δε, τα στολίδια της ανακύκλωσης τέλεια. Καλο μήνα και περαστικά γρήγορα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου ,ευχαριστώ πολύ και εύχομαι και σε εσένα καλό και δημιουργικό μήνα !

      Διαγραφή
  17. Πολύ όμορφες οι κάρτες και τα στολίδια. Περαστικά!
    Πάντως και στην Αρχαία Ελλάδα στόλιζαν δέντρο (όχι φυσικά για τα Χριστούγεννα) αλλά για κάποια άλλη γιορτή που είχαν. Ήταν μια κλάρα ελιάς που την στόλιζαν με ξηρούς καρπούς, όπως καρύδια και άλλα.
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελ΄ένη μου δεν το γνωρίζω ,δεν τα πάω και καλά με την Αρχαία Ιστορία ,αλλά σίγουρα θα είχε το σκοπό του εκείνος ο στολισμός ! Που θα πάει θα στολίσω κάποια στιγμή ξανά το δένδρο μου !

      Διαγραφή
  18. Dear Olympia,

    Firstly, I hope you are feeling better!

    Your Christmas card is beautiful and your ornament very cozy. I'm glad that your friends' Christmas challenges inspired you to create for the upcoming celebration of our Lord!

    Happy weekend, and get plenty of rest!

    Filakia,
    Poppy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Dearest Poppy ,thank yo so much for your kind words .I hope you have a good time near your family .
      Have a nice month !

      Διαγραφή
  19. Περαστικά σου Ολυμπία!!! Ευχομαι να είσαι καλά και να στολίσεις το σπίτι σου!! Να έχεις ενα εορταστικό και δημιουργικό μήνα με πολλές χριστουγεννιάτικες κατασκευές!! Φιλάκια πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφάκι μου ,σε ευχαριστώ πολύ ! Χάθηκες η μου φαίνεται ?Τα χρυσά σου χεράκια θα πήραν φωτιά αυτές τις ημέρες !! Να είσαι πάντα καλά και να δημιουργείς !

      Διαγραφή
  20. Dearest Olympia,
    Lovely photos and you are so talented in creating cards and ornaments.
    Hope your cold is over by now as it really can drag us down.
    Thank you so much for your kind comment. Dad did come home today with my youngest sister,
    after 8 days in the hospital. No surgery was needed, just medication.
    Hugs,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Dearest Mariette ,i am glad that I hear from your that your dad is better . Thank you so much for your wishes and I try to spend my time pleasant inside my home !

      Διαγραφή
  21. Περαστικά, Ολυμπία μου, σ'ευχαριστώ για τη συμμετοχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δέσποινα μου ,σε ευχαριστώ πολύ ,είναι χαρά μου να συμμετέχω στην αντίστροφη μέτρηση και επίσης ευχαριστώ για την φιλοξενία σου .
      Καλό μήνα και σε εσένα !

      Διαγραφή
  22. Εύχομαι να έχεις όμορφες γιορτές και περαστικά για το κρύωμα. Όσον αφορά τον στολισμό, καλή δημιουργική συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή